Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 20.04.2024, 16:22

КЗ "Бурчацька 

ЗОШ І-ІІІ ст."

Меню сайту
Форма входу
Головна » 2020 » Березень » 16 » Карантин
12:51
Карантин

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«БУРЧАЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

ІМЕНІ ГЕРОЯ РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ Є.І. НОСАЛЬ»

МИХАЙЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ   МИХАЙЛІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

72010 пров. Шкільний,3  с. Бурчак, Тел. 8(06132)2-61-05, 2-61-95

          E-mail: djerello@i.ua     WWW: djerelo.ucoz.ua    

 

Код ЄДРПОУ 26316628 Р/Р UA398201720344260001000061870 УДКСУ у Михайлівському районі  Запорізької області

 

 

НАКАЗ

 

 

12.03.2020 р                                                                                             №­­ 035

 

Про тимчасове призупинення освітнього

процесу у школі та зміни у структурі

2019-2020 навчального року

 

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України корновірусу», листа Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 12.03.2020 №03.2-16/297  «Про вжиття заходів», рішення виконавчого комітету Михайлівської селищної ради від 13 березня №44 «Про введення карантинних заходів» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року

 

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Призупинити освітній процес у закладі загальної середньої освіти до 3 квітня 2020 року.

2. Затвердити графік роботи для всіх категорій працівників, до 03 квітня 2020 року із визначеними організаційно-педагогічними заходами, забезпечивши обґрунтоване використання спеціалістів зі 100% оплатою праці (додаток 1) .

3. Забезпечити робочим місцем членів педагогічного колективу, обслуговуючого та технічного персоналу, працівників їдальні, які не задіяні в роботі закладу під час тимчасового призупинення освітнього процесу.

4. Запропонувати педагогічним працівникам, членам обслуговуючого та технічного персоналу можливість надання частини щорічної основної відпустки на період карантину.

На період карантину відмінити проведення навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів уникнути участі у них учасників освітнього процесу

 

6. Класним керівникам та класоводам:

 

1) Шляхом застосування засобів телефонного, мобільного зв’язку, інтернетних мереж та ін. провести роз’яснювальну роботу серед учнів школи з приводу запровадження карантину через епідемію грипу.

 

2) Провести позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності з учасниками освітнього процесу та працівниками школи (особливу увагу звернути на попередження дорожньо-транспортного травматизму, випадків травматизму побутового характеру, правила поведінки біля водоймищ, у лісі, під час розваг).

 

3) Забезпечити проведення роз’яснювальної роботи з батьками щодо організації дозвілля дітей у період призупинення освітнього процесу в школі, обмеження перебування їх на вулиці.

 

7. Заступнику директора школи з НВР Івченко Н.Д.:

1)  Розмістити на інформаційних стендах та офіційному сайті школи копії актів, що регулюють порядок карантинних заходів.

 

2) Провести методичні наради з вчителями щодо внесення змін до календарного планування.

4) У разі виникнення надзвичайних ситуацій у закладі оперативно інформувати відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму виконавчого комітету Михайлівської селищної ради.

 

      8. Педагогічним працівникам школи провести корегування календарно-тематичного планування з навчальних предметів, забезпечивши виконання навчальних програм за рахунок інтенсифікації освітнього процесу (ущільнення, застосування методів дистанційного навчання, самостійна робота учнів над завданнями, розміщеними на офіційному сайті школи чи за допомогою інших електронних ресурсів та ін.)

 

      9. Завгоспу школи Колупановій Н.М. :

1) Організувати та провести ряд профілактичних заходів, спрямованих на локалізацію та ліквідацію інфекційних захворювань

(вологе прибирання приміщень із застосуванням дезінфікуючих засобів, провітрювання приміщень).

 

2) Провести відповідний комплекс робіт для забезпечення належного функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, дотримання правил техніки безпеки, підтримки необхідного температурного режиму в школі. Вжити заходів щодо недопущення аварійних ситуацій в школі у період карантину.

 

       10. Медичній сестрі Сілінській А.О.:

1) Виготовити пам’ятки для учнів та працівників щодо попередження, розповсюдження та лікування грипу тощо).

 2) Вжити заходів щодо укомплектування медичного кабінету необхідними засобами та обладнанням (термометри, шпателя, дезінфікуючі та антисептичні засоби, засоби особистої гігієни та індивідуального захисту).

3) Не допускати персонал з ознаками ГРІ до роботи.

11. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою

                                                                                             

                       

 

                          Директор:                       Т.Ф.Рябчук

 

                                                                                              Додаток1

                                                                                              до наказу школи

                                                                                              від   №035

                                                                                             

План організаційно – педагогічної роботи в КЗ «Бурчацька ЗОШ І-ІІІ ступенів»

                   на період карантину   

№ з/п

Види організаційно-педагогічної роботи

Виконавці

1.

Робота щодо підвищення педагогічної майстерності через самоосвіту, дистанційно.

Педагогічні працівники

2.

Робота зі шкільною документацією.

 

3.

Робота над покращенням матеріально-технічної та навчально-методичної бази кабінетів та приміщень закладу.

 

4.

Проведення різних форм науково-методичних навчань (згідно структури та змісту науково-методичної роботи в закладі).

 

5.

Підготовка методичних матеріалів щодо організації роботи з обдарованими та здібними учнями.

 

6.

Робота педагогів щодо підвищення власного рівня комп’ютерної грамотності.

 

7.

Робота в мережі «Інтернет».

 

8.

Залучення до чергування в закладі.

Технічні працівники

9.

При необхідності залучення до ремонтних робіт у закладі та на території.

 

10.

Генеральне прибирання приміщень.

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 314 | Додав: DJerelo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz