Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.12.2024, 18:47

КЗ "Бурчацька 

ЗОШ І-ІІІ ст."

Меню сайту
Форма входу

Бібліотечна сторінка

Шкільна бібліотека як засіб самореалізації творчої особистості Талановиті діти – головний ресурс процвітання кожної нації. Активними помічниками дитини в пізнанні необмеженого світу духовних цінностей, розвитку художніх і творчих здібностей, підтримки інтересу до читання книжок є бібліотеки, що обслуговують дітей. Саме вони сьогодні створюють дітям і підліткам комфортні умови для повноцінного інтелектуального спілкування, сприяють поповненню інформаційного багажу, надають творчий простір для проведення дозвілля. Залучаючи дитину до читання, сучасна бібліотека не тільки відкриває шлях до одного з важливих джерел інформації, вона робить значно важливішу справу: вона захищає його душу, живить розум і серце, сприяє творчій самореалізації особистості. Важливо, щоб читання стало емоційно-творчим процесом, маючи особистий сенс для дитини-читача. Людське художнє мислення, здатність до творчості - найбільший дар природи. Дуже важливо розуміти, що даром цим природа наділяє кожну людину. Але так само очевидно й те, що свої дари вона порівну не ділить і когось нагороджує щедро, не економлячи, а когось обходить стороною. Обдарованим же прийнято називати того, чий дар явно перевершує якісь середні можливості, здібності більшої частини людей. Ідея нерівномірності цього розподілу цілком очевидна, однак не всі з нею згодні. Якось, сміючись, Монтень помітив, що з усіх здібностей Бог найбільш справедливо розподілив розумові - бо ніхто не скаржиться на їх недолік. Багато фахівців називають обдарованістю генетично обумовлений компонент здібностей. Цей генетично обумовлений дар значною мірою визначає як кінцевий підсумок (результат розвитку), так і темп розвитку. Зовнішнє оточення, або, як кажуть у фаховій літературі, середовище і виховання або пригнічують його, або допомагають цьому дару розкритися. І, подібно до того, як ювелір може перетворити природний алмаз в розкішний діамант, сприятливе навколишнє середовище і кваліфіковане педагогічне керівництво здатні перетворити цей природний дар у видатний талант. Кожна обдарована дитина - індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Сприяння реалізації обдарування вимагає організації особливого середовища, зокрема, спеціальної освіти, яка виходить за межі навчання у звичайній школі. Головною метою роботи дитячої бібліотеки з обдарованими дітьми є створення умов для формування високо-інтелігентної, активної, творчої особистості. Для досягнення поставленої мети система роботи з обдарованими дітьми має бути органічною сукупністю змісту, методів, форм, прийомів та засобів, які ставлять дитину в умови суб'єкта творчої діяльності й забезпечують формування її особистості як творця. Найважливішим в організації роботи з обдарованими дітьми є створення загального «поля креативності», яке сприяє розвитку їх творчих здібностей. Завдання, що стоять перед сучасною національною школою, зміна характеру, пріоритетів і підходів до освіти та виховання, процеси інформатизації суспільства зумовлюють зміну функцій та статусу бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів, реформування їх в інформаційні центри, які мають здійснювати, в першу чергу, інформаційне забезпечення освітньо-виховного процесу для розвитку креативності інформаційної особистості.

Робота бібліотеки школи направлена на виховання компетентного читача. Бібліотека є структурним підрозділом школи, який здійснює бібліотечно - інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу. Свою роботу вона організовує спільно з педагогічним колективом відповідно до річного плану роботи школи і регламентуючої документації Бібліотека школи забезпечує потреби навчально-виховного процесу в усіх його ланках, надаючи систематичну, цілеспрямовану допомогу учням в опануванні знаннями. Певну допомогу надавала бібліотека вчителям, добираючи матеріали до уроків, виховних годин, інформуючи про нові надходження літератури, підручників. Систематично, у процесі надходження нової літератури, поповнювались постійно діючі та тематичні книжкові виставки. Певна увага приділялась виконанню бібліографічних довідок. Діяльність шкільної бібліотеки спрямована на виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги культури читання, вміння користуватись бібліотекою . Бібліотека брала участь у проведенні предметних тижнів: книжкові виставки, тематичні та бібліографічні огляди, презентації книг. Два рази на рік в школі проводяться рейди – перевірки стану підручників, бесіди, бібліотечні уроки. Всі учні школи забезпечені підручниками. Щорічно в школі проходить Тиждень дитячої книги, під час якого проводяться літературні ігри, вікторини, конкурси, організовуються книжкові виставки.

Календар
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz