Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 22.12.2024, 23:13

КЗ "Бурчацька 

ЗОШ І-ІІІ ст."

Меню сайту
Форма входу
Головна » 2019 » Березень » 22 » Методичний тиждень
15:00
Методичний тиждень

Високоякісна освіта – це запорука високорозвиненої країни, а гарантом якості освіти є вчитель-професіонал. Існує вислів: «Є хороший учитель – є майбутнє держави». Розуміючи важливість цього у КЗ «Бурчацька ЗОШ І-ІІІст.» протягом навчального року було проведено педагогічний семінар з елементами тренінгу «Роль самоосвіти вчителя у підвищенні якості освіти» та засідання педагогічної ради «Удосконалення науково-методичної роботи як фактор підвищення якості освіти» на виконання рішення якої, проведено Методичний тиждень у період з 12 до 19 березня 2019р.

Повернути учням інтерес до шкільних предметів, зробити навчання цікавим, посилити бажання учитися – головні завдання сучасної школи. Та і сам процес реформування освіти вимагає від педагогічних кадрів новітніх ідей та сучасних підходів до викладання предметів. Реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності.

Протягом Методичного тижню вчителями початкових класів було проведено: урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі за темою «Корисна їжа. Яка вона?» (вчитель Піхота І. Р. ), урок математики у 2 класі за темою «Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення на 5» (вчитель Рябчук О. Г.), урок української мови у 4 класі за темою «Дієслово: часи, змінювання дієслів» (вчитель Четвертак Н. В.).

Вчитель Піхота І. Р.у 1 класі НУШ використовує інтерактивні технології (незакінчене речення, мікрофон, аналіз ситуації, графічний редактор «Фішбоун») та ІКТ (відеопрезентація, відеосюжети) для формування інтересу до навчального матеріалу а також для запобігання зниженню уваги протягом уроку.

Цікаво навчає другокласників математиці вчитель Рябчук О. Г., використовуючи ігрові технології, інтерактивні, технологію «Створення ситуації успіху», які швидко змінюючи одна одну сприяють високому темпу та ефективності роботи. А використання відеосюжетів, відеофізкультхвилинки сприяють емоційному комфорту та попередженню втоми дітей.

Вчитель Четвертак Н. В. для підвищення мотивації до навчання української мови у 4 класі використала інтерактивні технології та технологію кооперативного навчання (робота в парах, в малих групах) .

З використанням ІКТ (відеоролик Правила гри у волейбол») технології кооперативного навчання (розминка в концентричних колах), інтерактивної технології (рухова задача) проведено урок фізкультури у 5 класі вчителем Курило А. С.

Шкільне методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу запросили своїх колег на уроки математики у 5 класі «Десяткові дроби», хімії у 8 класі «Фізичні властивості основ», інформатики у 9 класі Практична робота

«Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм» та біології у 11 класі «Вплив діяльності людини на стан біосфери». Фахівці з відповідних навчальних предметів поділилися цікавим досвідом використання наступних інновацій: Закалічна М. М.: технологія диференційованого навчання, технологія кооперативного навчання (робота в парах, в малих групах), інтерактивні технології; Савченко Т. О.: технологія кооперативного навчання (робота в парах - дослідження), ІКТ (навчальна презентація); Ковальов С. О.: хмарні технології , технологія проектного навчання; Івченко Н. Д.: ІКТ (відеорепортаж), технологія кооперативного навчання (ротаційні групи) та технологія інтенсифікації навчання на основі схемних знакових моделей.

Роботу в парах, у малих групах, використання інтерактивних прийомів «Коло ідей», «Акваріум», «Асоціація», «Мікрофон», «Навчаючи - навчаюсь», «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», різних варіантів дискусійного навчання та вправ «Лови помилку» ефективно використовують вчителі методичного об’єднання суспільно-гуманітарних дисциплін.

Мають певні методичні родзинки вчителі Рудченко Т. В. (використання ІКТ : відеопоезія,відеоролик, буктрелер), Іващенко В. В. (використання ІКТ : відео поезія), Козина С. П. (використання ІКТ: відеосюжети), Рябчук Т. Ф. (використання Квест-технології).

Як підсумок за результатами Методичного тижню можна константувати: елементи новизни сьогодні простежуються в роботі кожного вчителя закладу, але в кожного вони приймають специфічні форми, а їх поєднання дозволяє судити про індивідуальні стилі викладання.

 

Переглядів: 473 | Додав: DJerelo | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz