Підсумки навчання підведено
Моніторинг (від лат. monitum— вказівка, застереження, нагадування) - у сучасній мові означає спостереження, оцінку і прогнозування. В освіті це система збору, обробки, зберігання та поширення інформації про освітню систему або її окремі елементи, що орієнтована на інформаційне забезпечення управління, дозволяє робити висновки про стан об'єкта у будь-який момент часу та дає прогноз його розвитку.
Якість освіти є тим показником, за яким визначається ефективність функціонування системи освіти будь-якої держави на певному етапі її розвитку. З метою виявлення рівня навченості учнів з природничо-математичних дисциплін Міністерством освіти і науки України другий рік поспіль проводиться моніторинг рівня навченості учнів 8 класу. Цього року з 14 по 19 березня проводився моніторинг з алгебри, фізики та географії. Результати моніторингу показали, що учні нашої школи мають прогалини в знаннях із зазначених дисциплін. Хоча результати моніторингу в основному відповідають семестровому оцінюванню, не можу не зазначити, що рівень навчальних досягнень восьмикласників бажає бути кращим. В основному учні показали середній рівень навченості із природничо-математичних дисциплін. Учні виконували тестові завдання, але більшість не приступали до виконання завдань, які потребували виконання розрахунків, побудови графіків, розв'язування задач, тобто творчого характеру. Найкраще справилася з роботою з алгебри Тітаренко Лідія, з географії найкращі знання показав Мілібаров Артур. Решта учнів справилися з роботами на середньому рівні.
Отже, учні 8 класу багато недопрацьовують, щоб мати кращі знання з предметів природничо-математичного (і не тільки!) циклу.
Всім учням школи бажаю успіхів у оволодінні знаннями з основ наук.
Т.О.Савченко, ЗДНВР
|