22 жовтня відбувся педагогічний консиліум «Адаптація першокласників до шкільного навчання» З першого питання порядку денного слухали заступника директора з навчально-виховної роботи Івченко Н.Д., яка ознайомила присутніх з перебігом адаптаційного процесу в 1 класі, відповідно до вимог Нової української школи. Практичний психолог Толпеко Я.В. розповіла про психологічні аспекти адаптаційного періоду першокласників та презентувала результати моніторингового дослідження з теми «Адаптація першокласників до школи». в якій показала та зміни, які відбулись у навчальному процесі першокласників (інформація додається) Класний керівник Волошина О.О., ознайомила педагогічних працівників з психолого-педагогічною характеристикою класу. Зважаючи на важливість питання наступності дошкільної та загальної середньої освіти до роботи консиліуму були запрошеніпедагогічні працівники комунального закладу дошкільної освіти «Вишенька». В результаті роботи педконсиліуму сформовані рекомендації: Вчителю 1 класу Волошиній О.О.: 1.1. Формувати у першокласників позитивне емоційне ставлення до знань. постійно 1.2. Поєднувати ігрову, продуктивну, навчальну та інші види діяльності першокласників. постійно 1.3. Дотримуватися основних принципів роботи НУШ: співпраця, робота в команді, навчання через гру, вміння спілкуватися. постійно 2. Практичному психологу Толпеко Я.В.: 2.1. Спланувати і провести корекційну роботу з учнями 1 класу, які виявляють ознаки дезадаптації. листопад-грудень 2.2. Розробити рекомендації батькам першокласників щодо успішного перебігу періоду адаптації до навчання в школі.
|