Відповідно до наказу відділу освіти, молоді та спорту Михайлівської райдержадміністрації «Про результати проведення II (районного) етапу предметних олімпіад у 2016-2017 н.р.від 15.12.2016 № 349 визначено учнів – переможців.Найкращих результатів серед учасників закладу досягли учні 9 класу Шейко Валерій (ІІ місце з фізичної культури) та Павелко Дарія (ІІІ місце з історії), яких підготували вчителі Курило А. С. , Раюшкін М. І.
Марченко Надія, учениця 3 класу (Вчитель ПІхота І.Р.) стала переможцем (ІІ місце) ІІ (районного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика.
Вчителі закладу Ковальов С.О.( інформатика), Нечет В.В. (музичне мистецтво), Піхота І.Р. - учасники районного етапу конкурсу професійної майстерності "Учитель року"
За час роботи у Піхота І.Р. зарекомендувала себе як відповідальний, досвідчений, творчий педагог та умілий організатор. Вчителька проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів відповідно до сучасних вимог організації освітнього процесу. Використання нею інформаційно-комунікаційних технологій, інтерактивних та ігрових технологій дає змогу підвищувати ефективність уроків та якість знань учнів, сприяє індивідуалізації навчання.
Вдало використовує Інна Романівна лінгвістичні ігри та загадки, методичні прийоми «Ти – редактор», «Спіймай помилку» на уроках української мови та літературного читання; проблемні методи навчання на уроках математики та природознавства. На її уроках панує творча атмосфера, що сприяє розвитку здібностей учнів. Вчителька досягла хороших результатів у розвитку пізнавальної активності дітей і вихованні у них самостійності.
Інна Романівна опрацювала методичну тему «Робота з обдарованими», виявляє здібних та обдарованих учнів, готує їх до участі в конкурсах. Її учні - учасники Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник», Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу «Колосок», учасники змагань з усного математичного рахунку «Міксіке», виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», а учениця Марченко Надія – переможець освітнього конкурсу «Олімпіс-2016» та районного етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика.
Учитель володіє ораторським мистецтвом, пропагує здоровий спосіб життя, віддано любить свою професію, з повагою ставиться до школярів, вчить розуміти та любити рідне слово, Україну, свій народ.
Піхота І.Р. постійно працює над підвищенням свого фахового рівня. Систематично вивчає перспективний педагогічний досвід, бере участь у його поширенні, надає практичну допомогу молодим педагогам. Впроваджує в роботу передовий педагогічний досвід «Розв'язування задач за методикою С. О. Скворцової»
Інна Романівна користується авторитетом серед педагогічних працівників та батьків вихованців. Її люблять діти.
Нечет Вікторія Вікторівна працює вчителем у Бурчацькій школі з 1997року. За час роботи Нечет В.В. зарекомендувала себе як досвідчений, творчий педагог та умілий організатор. Добре володіє інтерактивними методиками, уміло підпорядковує їх естетичному розвитку учнів, звертаючи особливу увагу на становлення кожної дитини як особистості. Вона проводить уроки відповідно до сучасних вимог освітнього процесу з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів та їх здібностей. Під час уроків ефективно застосовує інформаційно-комунікаційні технології, використовує різні прийоми і форми навчальної діяльності, уроки оптимально унаочнює.
На своїх уроках вчителька забезпечує єдність видів мистецтва: музика, література, живопис. Вчитель вдало впроваджує практичні методи, які передбачають активну взаємодію з музикою: відтворення в різних формах виконавської діяльності, моделювання художньо-творчого процесу.
Працює над реалізацією проблеми «Інтерактивні технології, як засіб прищеплення любові до музики та співу»
Нечет В.В. є керівником РМО вчителів музичного мистецтва, надає практичну допомогу молодим педагогам.
Систематично вивчає перспективний педагогічний досвід, бере участь у його поширенні. Впроваджує в роботу досвід М. В. Ратко «Педагогічні технології на уроках музичного мистецтва». Сама є прикладом високого виконавського рівня музичних творів і в грі на акордеоні, і у вокалі. Вікторія Вікторівна проводить індивідуальну роботу з обдарованими і здібними учнями, готує їх до участі в конкурсах різних рівнів, керує шкільним хором, який займає призові місця в районному етапі обласного фестивалю-конкурсу хорового мистецтва «Мій спів тобі, мій краю рідний!»
Вікторія Вікторівна віддано любить свою професію, користується авторитетом серед педагогічних працівників та батьків вихованців. Її люблять діти.
Ковальов Сергій Олександрович – учитель інформатики, працює у закладі з 2006 року. Має достатній рівень професійної компетентності. Досконало володіє інноваційними освітніми технологіями, використовує їх у своїй діяльності. Вчитель приділяє увагу розвитку в учнів практичних навичок роботи з інформаційною системою. При підготовці своїх уроків педагог враховує вікові і розумові здібності учнів та здоров'язберігаючий аспект уроку (дотримання техніки безпеки та культури користування дітей комп’ютером).
При формуванні інформаційної компетентності учнів приділяє увагу свідомому використанню учнями відповідної термінології, використовує такі методи передачі навчальної інформації: словесні (бесіда, розповідь, лекція), наочні (алгоритми, таблиці, презентації, демонстрації), практичні (вправи, дослідження, проекти). З метою розвитку логічного мислення учнів вдало поєднує індуктивні та дедуктивні методи.
Використання вчителем методів стимулювання і мотивації навчальної діяльності, контролю і самоконтролю сприяють активізації навчального інтересу дітей та розвитку у них самостійності. На його уроках панує доброзичлива атмосфера .
Учні Сергія Олександровича - активні учасники Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» та учасники змагань з усного математичного рахунку «Міксіке» .
Ковальов С.О. - учасник обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2015», учасник обласного етапу змагань з усного математичного рахунку «Міксіке» .
Вчитель постійно працює над підвищенням свого фахового рівня шляхом навчання на курсах підвищення кваліфікації при Запорізькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти, районних семінарах, роботи у шкільному та районному методичних об'єднаннях учителів.
Методична проблема, над якою працює вчитель – «Використання електронних інформаційно-довідкових систем на уроках інформатики та фізики» .
Вивчає перспективний педагогічний досвід. Впроваджує в роботу досвід В.О.Маслєнікова «Мережевні технології в освіті».
Педагог відзначається загальною культурою, високими моральними якостями. Користується повагою та авторитетом серед колег, учнів та їх батьків
|