У 2020/2021 навчальному році методичну роботу закладу було спрямовано на : - реалізацію науково – методичної теми району та закладу «Впровадження компетентнісного підходу в навчально – виховному процесі та управлінській діяльності» - забезпечення координаційного управління науково – методичною роботою; - забезпечення практичної спрямованості методичної роботи на основі професійного діагностування педагогів; - надання допомоги вчителям в узагальненні їх досвіду, підготовці творчих звітів, до участі у творчих конкурсах, у стимулюванні найбільш підготовлених педагогів до науково – дослідницької роботи. - самоосвітню роботу вчителів; - забезпечення впровадження моніторингових досліджень; - удосконалення системи виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах; - удосконалення форм і методів навчання педагогічних кадрів, залучення їх до науково – методичної роботи безпосередньо на робочих місцях; - психологічний супровід роботи з обдарованими учнями. З метою підвищення педагогічної майстерності, методичного та наукового рівня вчителів застосовувались такі форми методичної роботи: Педагогічні ради: - Упровадження продуктивних технологій для формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів в основної та старшої школи. - Формування мовної та мовленнєвої компетенцій учнів шляхом застосування інновацій до викладання мов та літератур. - Правова культура – один із аспектів формування відповідальної особистості - Взаємодія школи і сімї як головний чинник формування в учнів громадянської компетентності. - Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі школи. Методичні ради: - Організаційно-методичне забезпечення викладання навчальних предметів у 2020/2021 н. році - Організація самоосвітньої роботи вчителів - Моделі організації дистанційного і змішаного навчання - Інновації ЗНО 2021 - Використання інтерактивних квестів у онлайн та традиційному навчанні - Про результати участі учнів закладу у предметних олімпіадах та інтелектуальних конкурсах - Підсумки та перспективи у роботі над методичною проблемою закладу - Голова методичної ради закладу та керівники шкільних методичних комісій підготували та провели для педагогічних працівників закладу семінар з елементами тренінгу «Організація дистанційного (змішаного) навчання у закладі ЗСО». Вчителі ознайомилися з особливостями використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти, з інстументарієм дистанційного навчання, з принципами роботи та можливостями використання в освітньому процесі електронних освітніх платформ, онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес під час дистанційного навчання (Zoom, Google Meet, Google Classroom, Naurok, Learning Apps.org. - Проведено 2 педагогічні консиліуми: «Адаптація першокласників до шкільного навчання» та «Адаптація учнів 5 класу до нових умов навчання» В результаті роботи педконсиліуму сформовані рекомендації для вчителів та батьків учнів з метою профілактики проявів дезадаптації та формування позитивної мотивації Головна мета методичної роботи - це розвиток професійних знань, умінь, навичок, необхідних для сучасного освітнього процесу, підвищення педагогічної майстерності вчителів. Протягом навчального року продовжили свою роботу шкільні методичні комісії вчителів початкових класів (керівник: Піхота І. Р.), вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник: Рудченко Т. В.), вчителів предметів природничо-математичного циклу(керівник: Закалічна М. М.),, класних керівників(керівник: Скориця Д. В.). Всі вчителі школи були охоплені методичною роботою. Методичної комісією початкових класів у 2020/2021 навчальному році проведено 5 засідань, на яких опрацьовано актуальні питання: системний підхід до формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів, критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках Я досліджую світ . Проведено тренінг»Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання. Як і щорічно, була продовжена робота з обміну досвідом. Вчителі початкових класів відвідували уроки своїх колег по початковій школі і колег середньої ланки. Діяльність методичної комісії вчителів природничо-математичного циклу в 2020-2021 навчальному році була спрямована на виконання державних програм викладання предметів природничо-математичного циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання здобувачів освіти, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу. Було проведено 4 запланованих засідання, на яких опрацьовувалися нормативні документи, пояснювальні записки до навчальних програм, методичні рекомендації щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу, вимоги до виконання письмових робіт, перевірки зошитів, рекомендації щодо оформлення класних журналів. Приділялась увага технічним правилам перевірки робіт, огляд новинок методичної літератури. Розглядалися організаційні та методичні питання забезпечення ефективності дистанційного навчання. Засідання МК проводили у різноманітних формах :бесіди за круглим столом, консультації, звіти вчителів, відкриті уроки. Шкільна методична комісія предметів суспільно-гуманітарного циклу працювала над проблемною темою « Формування ключових компетентностей на урока та в позакласній діяльності». Особливу увагу було приділено впровадженню ефективних форм і методів формування творчих здібностей учнів; обговоренню питань «Пошук методів для розвитку творчих здібностей, умінь учнів у процесі навчання», «Розвиток учня як особистості в умовах компетентнісного підходу до навчання»; «Розвиток культури мовлення на уроках»; проведенню засідань у формі панорами педагогічних ідей компетентного підходу до навчання; відвідуванню та обговоренню уроків членів шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу; створенню методичної скарбнички «Нестандартні форми роботи з учнями на уроках суспільно-гуманітарного циклу». Значна увага в роботі ШМК приділялася утвердженню культу рідного слова. Цьому сприяли не лише уроки української мови та літератури а й проведення різноманітних конкурсів та лінійок до Дня писемності, Дня рідної мови, проведення тижня української мови та літератури, Шевченківського тижня, позакласних заходів з предмету. Вчителі суспільно-гуманітарного циклу з цікавістю впроваджують у навчальний процес інноваційні методи та форми роботи, беруть активну участь у різних конкурсах. Діяльність методичної комісії класних керівників у 2020-2021 навчальному році була спрямована на досягнення результатів у двох ключових напрямках: створення демократичного виховного простору для формування вільної, самостійної, ініціативної особистості, яка визнає загальнолюдські та національні цінності й керується морально-етичними критеріями та почуттям відповідальності у власній поведінці; укріплення співпраці «Педагоги – діти – батьки» за допомогою сучасних методів роботи з батьками. Засідання методичних комісій були організовані у різних формах. Так, було проведено психолого-педагогічний семінар з теми «Основи педагогічної співпраці «Педагоги – діти – батьки»», в ході якого практичний психолог разом з класними керівниками закладу ознайомилися із сучасними методами роботи з батьками; сформували установки, що успіх в організації роботи з батьками значною мірою залежить від особистості та авторитету педагога, його професійності, високих моральних, людських якостей, вміння спілкуватися з батьками, колегами, дітьми; розробили поради для гармонізації взаємин педагогічного колективу, громадськості та батьків щодо створення сприятливих умов для ефективної роботи освітнього закладу. Проведено круглий стіл з теми «Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання». Метою заходу було підвищення фахової кваліфікації вчителів з удосконалення нормативно-правової бази у сфері булінгу у дитячому колективі; формування у класних керівників установки на застосування технологій та основ впровадження демократичних цінностей: захищати права дитини, навчати учнів життєвим навичкам (психосоціальним компетентностям), що сприяють соціальній злагодженості, розбудові здорових стосунків. Протягом навчального року продовжено роботу педагогічного колективу закладу над реалізацією науково-методичної проблеми «Компетентністний підхід в освітньому процесі та управлінській діяльності». На другому етапі (апробації та впровадження) проведено творчі звіти вчителів за самоосвітою, круглий стіл з теми «Від учителя до компетентного учня», проведено семінар-практикум «Реалізація компетентнісного підходу при викладанні навчальних предметів» Працюючи над реалізацією індивідуальної освітньої програми, кожен педагогічний працівник КЗ «Бурчацька ЗОШ І-ІІІ ступенів» сам обирає і доповнює свій власний освітній маршрут, змістовно наповнивши його, працюючи на випередження. Систематична самоосвітня робота вчителів веде до вдосконалення професійних компетентностей, розвитку творчої індивідуальності, створює перспективну концепцію їх власного фахового росту. Протягом навчального року педагогічні працівники закладу успішно завершили онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання», підвищували професійний рівень на вебінарах, онлайн-семінарах, семінарах-практикумах, науково-методичних семінарах в режимі онлайн з актуальних питань сучасної освіти, поповнювали власними методичними матеріалами онлайн-бібліотеки освітніх проектів «Всеосвіта» та «На Урок». Вивчено і узагальнено досвід «Формування життєтворчої компетентності на уроках української мови, літератури, зарубіжної літератури» Литвин (Рудченко) Тетяни Володимирівни, вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури. Вчителі підвищували свій науково-теоретичний рівень шляхом самоосвіти, участі у тренінгах та курсах при ЗОІППО. Відповідно плану проходження курсів підвищення кваліфікації курсову перепідготовку в поточному навчальному році пройшов 6 педагогічних працівників при ЗОІППО. У 2020/2021 навчальному році атестацію проходили 2 педагогічних працівники закладу, , з них чергову - 2: 1. Курило А. С., вчитель фізкультури, на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст другої категорії»; 2. Рудченко Т, В., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії». Протягом атестаційного періоду вчителем фізкультури Курило А. С. проведено відкритий урок у 6 класі з теми: «Баскетбол. Техніка штрафного кидка» та виховний захід «Веселі старти» у 3 класі; вчителем української мови та літератури, зарубіжної літератури Рудченко Т. В. проведено відкритий урок-дослідження у 11 класі з теми «Ліна Костенко. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать»» та відкритий захід - інтелектуально-розважальну гру у 9-11 класах «Мова єднає усіх». Вчитель Рудченко Тетяна Володимирівна, з метою обміну досвідом щодо впровадження інноваційних методів навчання, підготувала і провела на платформі Zoom майстер-клас для вчителів зарубіжної літератури громади «Формування життєтворчої компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури. В школі створена система роботи з молодими вчителями, основними завданнями якої є: надання практичної допомоги молодим спеціалістам у їх професійному становленні, формування посадових умінь і навичок, розвиток фахового потенціалу. Планування роботи Школи молодого педагога здійснюється на основні методу діагностування, що дає можливість об’єктивно визначити індивідуальні потреби педагога, на шляху його становлення. В 2020/2021 навчальному році в закладі працювали два молоді вчителя: Коробська Н. В, вчитель 4 класу (наставник: Піхота І. Р.), Скориця Д. В., вчитель української мови та літератури (наставник: Рудченко Т. В.). Спільно зі своїми наставниками молоді спеціалісти складали поурочно-тематичні плани та конспекти уроків, позакласних заходів. Практикувалося відвідування молодим педагогом уроків, що проводилися наставником та спільні відвідування уроків досвідчених коллег, їх ретельний аналіз. В методичному кабінеті оформлено куток молодого вчителя, який містить «Поради молодому вчителю», пам’ятки «Самоаналіз уроку», « Загально-педагогічні вимоги до проведення уроку», «Правила управління успіхом на уроці». Створена електронна папка «На допомогу молодому вчителю», в якій зібрані матеріали щодо організації навчально-виховної діяльності, поради щодо планування та проведення уроків, позакласних заходів, питання вікової психології тощо. З метою підвищення професійного рівня молодим вчителям за потреби рекомендувалася відповідна науково-методична література до опрацювання, обговорювалися новинки педагогічної літератури, творчі здобутки колег. В період, зумовлений епідеміологічною ситуацією, вчителі КЗ «Бурчацька ЗОШ І-ІІІ ступенів» працювали з учнями, що перебували вдома. Так для реалізації віддаленого навчання було створено групи в месенджері "Viber" для кожного класу. Педагогічні працівники закладу підтримували зв'язок з учнями у мережі Viber та в телефонному режимі; інструкції до виконання завдань надавалися за допомогою текстових та аудіоповідомлень відповідно потреб учнів. Щодня, за розкладом, учні отримували пояснення, завдання, рекомендації та інструкції до їх виконання. Систематично учні надсилали учителям фото та скріншоти виконаних вправ, завдань. В синхронному режимі проводилися онлайн-уроки з використанням платформи Google Meet ( українська мова та математика у 5 та 6 класах, біологія і екологія 10-11 класи). Широке застосування мали уроки Всеукраїнської онлайн-школи( українська мова 5 -11 класи, українська література 5-11 класи, біологія та географія 6-11 класи, математика, інформатика, фізика, хімія), відеоуроки та відеоролики на платформі Youtube, навчальні мультфільми для учнів початкової ланки, тести, презентації та розробки уроків сайту naurok.com.ua, презентації сайту ppt-online.org, малюнки з images.app.goo.gl.,і нтернет-підтримка підручників. Щоб залучити учнів до читання, вчителі української мови та літератури використовували буктрейлери, вчителі предметів природничо-математичного циклу пропонували використання опрацьованого теоретичного матеріалу для складання та заповнення схем, таблиць. Вчителями закладу використовувалися наступні ресурси дистанційного навчання: YouTube, Сlassroom, Всеукраїнська школа онлайн, LearningsApps, «НаУрок», «Всеосвіта». Більша частина уроків проведена вчителями з використанням презентацій платформ «На Урок», «Всеосвіта» або створених самостійно. Вчителі створювали власні відеофрагменти до уроків української мови та літератури ( 5-7, 10-11 класи), хімії (7-8 класи), біології (10-11 класи), фізкультури (5-11 класи), трудового навчання (7-9 класи); тести на платформі «На Урок» та цікаві завдання на сайті LearningsApps (з української мови та літератури, зарубіжної літератури, біології, хімії, фізкультури). Для підготовки та проведення тематичного контролю вчителі закладу використовували тренувальні вправи та завдання сайту LearningApps, тести платформи "На Урок", Google-тести. В період навчання з використанням дистанційних технологій вчителі закладу продовжували підготовку учнів 11 класу до ЗНО, використовуючи практикуми (українська мова, математика, англійська мова, біологія) Координацію та контроль за виконанням вчителями освітніх програм здійснювала адміністрація закладу. Протягом навчального року проведено Предметні тижні, відповідно наказу по закладу «Про проведення предметних тижнів» від 03.11.2019 р. № 087 та згідно «Положення про проведення предметних тижнів у КЗ «Бурчацька ЗОШ І-ІІІ ст.» у 2020/2021 навчальному році». Під час предметних тижнів проведено комплекс навчально – виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з навчальних предметів, підвищення пізнавального інтересу. Предметні тижні включали інтелектуальні ігри, свята, вечори, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості, виставки, вікторини, змагання. Оптимально підібрані матеріали для проведення заходів відповідно віку дітей та їх інтересам, цікаві форми проведення заходів сприяли максимальному залученню учнів до участі та успішному їх виступу у заходах предметних Тижнів. Зважаючи на карантинні обмеження у зв’язку з епідемічною ситуацією, під час дистанційного навчання частина запланованих заходів предметних тижнів проводилися у онлайн форматі. Упродовж 2020/2021 навчального року виконано план заходів із проведення Року математичної освіти. Шкільні методичні комісії вчителів початкових класів (керівник Піхота І. Р.)та вчителів предметів природничо-математичних дисциплін (керівник Закалічна М.. М.) запланували та провели взаємовідвідування циклу уроків математики відповідно у початковій, середній та старшій школі. Під час освітнього процесу широко використовувалися міжпредметні зв’язки математики з іншими навчальними предметами. Учні 5-11 класів закладу приймали участь у І (шкільному) етапі Всеукраїнської олімпіади з математики та у VІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На урок» з математики. 20 учнів закладу взяли участь у змаганнях з усного рахунку Прангліміне в рамках реалізації міжнародного освітнього проекту «Міксіке в Україні» Учні з їх родинами брали участь у дистанційному інтелектуальному конкурсі «Сімейна математика», який проводив Бердянський педагогічний університет. Протягом навчального року вчителі початкових класів провели конкурс малюнків «Живі цифри»(1, 2 класи, вчителі: Волошина О. О.; Волик О. М.), пізнавальні ігри «Математична веселка» (1клас, вчитель: Волошина О. О.), «Острів загадок» (2 клас, вчитель Волик О. М.), інтелектуальні змагання «Розумники і розумниці» (3 кл., вчитель Піхота І. Р), математичну вікторину (4 кл., вчитель Коробська Н. В.); серію цікавих занять «Математичні ребуси і логічні задачі (3-4 кл., вчителі Піхота І. Р., Коробська Н. В.). Вчитель математики Закалічна М. М. провела інтегровану гру «Найрозумніший» для учнів 5-6 класів. (математика та укр. мова), інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» для учнів 9-11 класів. Також було організовано конкурс командних головоломок, ребусів та кросвордів для школярів, випуск стіннівок «Цікава математика» 5-11 класи. В рамках тижня профорієнтації було проведено квест «Ким бути?» (5-6 класи) та диспут «Чи можна прожити без математики?» (10 клас). Серед учнів 8-9 класів проведено популяризацію іміджу спеціальностей, оволодіння якими потребує здобуття математичної освіти, серед випускників закладу та батьківської громадськості проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо важливості вивчення математики. Педагогом організатором Скорицею Д. В. та вчителем математики Закалічною М. М. за участі учнів 5-6 класів проведено флешмоб «Математика в житті» та оформлено відеоролик . В школі створена система виявлення й розвитку талановитої молоді, що сприяє результативній участі учнів у предметних олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах, фестивалях, виставках. У шкільному етапі учнівських олімпіад цьогоріч узяли участь 78 учнів із 13 навчальних предметів. Результативність участі – середня. Маємо 22 призові місця (ІІІ місце: 2 з української мови, 2 з математики, 2 з історії, 2 з фізкультури, та по одному із англійської мови, хімії, біології, екології; ІІ місце: 2 з біології, 2 з екології та по одному з російської мови, з хімії та історії, І місце 1 з історії, 2 з фізкультури). Олімпіади виявили рівень знань інтелектуально здібних, обдарованих і талановитих учнів. Найкращі результати мали: Суббота А., учениця 9 класу (українська мова, біологія, хімія, російська мова), Марченко О., учениця 11 класу ( української мова, англійська мова, екологія), Марченко Н., учениця 7 класу (математика, біологія, хімія), Піхота К., учениця 5 класу (математика), Королевич Є., учениця 8 класу (біологія), Труфанов Б., учень 10 класу (екологія), Лашин А., учень 10 класу (екологія), Сидоренко А., учениця 11 класу (фізкультура), Унжакова А. учениця 8 класу (фізкультура), Жидков С., учень 9 класу (фізкультура), Шаламов Д., учень 9 класу (фізкультура). Підготували переможців вчителі: Рудченко Т. В., Козина С. П., Рябчук Т. Ф., Закалічна М. М., Івченко Н. Д., Савченко Т. О. , Онищенко В. І., Курило А. С. У шкільному етапі ХХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика взяли участь 8 учнів, 6 учнів посіли призові місця: ІІ місце – Марченко О. (учениця 11 класу, вчитель Рудченко Т. В.), Піхота К. (учениця 5 класу, вчитель Скориця Д. В.), Краснікова В. (учениця 3 клас, вчитель Піхота І. Р.). Результати проведенняпершого етапу ХІМіжнародногомовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка наступні:учасників – 7, переможці Марченко О. (учениця 11 класу. вчитель Рудченко Т. В.) - ІІмісце, Марченко Н. (учениця 7 класу, вчитель Рудченко Т. В.) – ІІІмісце. У зв'язку з епідемічною ситуацією ІІ(територіальний) етап предметних олімпіад, ІІ(територіальний) етап ХХІ Міжнародного конкурсу з українськоїмови імені Петра Яцика та ІІ(територіальний) етап ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка у цьому навчальному році не проводився. Всеукраїнський конкурс учнівської творчості цього року проходив під гаслом «Об’єднаємося ж, брати мої!» на тему «Торуй свій шлях, - той, що твоїм назвався, той, що обрав тебе навіки вік» (В. Стус) у номінаціях «Література» й «Історія України і державотворення. Вчитель Рудченко Т. В. підготувала до участі в конкурсі Рудченка Олексія (11клас). Представлена на конкурс робота в номінації «Література.» зайняла ІІІ місце. Роботи у номінації «Історія України та державотворення» до участі в конкурсі не були підготовлені (учитель Онищенко В. І.) У територіальному етапі Міжрегіонального фестивалю ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив» брала участь учениця закладу, проте не зайняла призового місця. На розгляд журі територіального етапу Обласного конкурсу авторської дитячої і юнацької поезії та прози « Я – за єдину Україну» від закладу було подано 2 роботи у номінації «Поезія», Рудченка Олексія (11клас, вчитель Рудченко Т. В.) та Клочкової Мадонни (3клас вчитель Піхота І. Р.) які посіли відповідно І та ІІ місце. В ІІ (територіальному) етапі обласного фестивалю «Моральний вчинок» учні закладу виступили результативно. На розгляд журі Конкурсу від закладу було подано 4 роботи, а саме: з національно-патріотичного напряму - робота Рудченка Олексія, учня 11 класу «Майбутнім захисникам» (вчитель: Рудченко Т. В.) та робота Лямець Софії, учениці 5 класу «Україна – моя колиска» (вчитель: Скориця Д. В.); з екологічного напряму – робота Рудченка Олексія , учня 11 класу «Вітання юннатам як заклик до дій» (вчитель: Івченко Н.Д.); з культурологічного напряму – робота Рудченка Олексія, учня 11 класу «Моє село – колиска мого роду» (вчителі Рудченко Т. В., Козина С.П.) Всі учні закладу стали переможцями конкурсу: І та два ІІ місця у Рудченка Олексія, ІІІ місце у Лямець Софії. 4 роботи учнів направлені на обласний етап фестивалю «Моральний вчинок» де також посіли призові місця: І місце Рудченко Олексій , учень 11 класу (вчитель: Івченко Н.Д.), ІІ місце Рудченко Олексій , учень 11 класу (вчитель: Рудченко Т. В.), ІІІ місце Рудченко Олексій , учень 11 класу (вчителі: Рудченко Т. В.,Козина С.П.), ІІІ місце Лямець Софія, учениця 5 класу (вчитель: Скориця Д. В.). Результативною була участь учнів закладу у обласному етапі екологічних конкурсів. Команда у складі членів гуртка – переможці обласного зльоту юних натуралістів, присвяченого 95-й річниці юннатівського руху в Україні «Юннати скликають друзів» у номінації «Регіональні обряди» : Марченко Олександра, Сидоренко Аліна, Толпеко Олександра, Коломоєць Анастасія, Козін Ярослав. Волик Вікторія зайняла ІІ місце у обласному екологічному форумі «Заповідні краєвиди Запорізького краю» ( вчитель Івченко Н. Д.) Сидоренко Аліна, Суббота Анастасія, Королевич Євгенія, Кириченко Анастасія, Коломоєць Анастасія -І місце в обласному конкурсі «Галерея кімнатних рослин» » ( вчитель Івченко Н. Д.). Гордієнко Софія – І місце, Суббота Анастасія – ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Новорічна композиція» » ( вчитель Івченко Н. Д.) Скориця Кирило – І місце, Кириченко Анастасія – ІІ місце в обласному екологічному форумі «На захист рідної природи» » ( вчитель Івченко Н. Д.) Обласний заочний конкурс наукових рефератів з теми «Рослини та урбанізація»: Волик Анастасія (10кл.) – І місце, Волик Вікторія (10кл.) – І місце ( вчитель Івченко Н. Д.), Суббота Анастасія – ІІ місце (вчитель Савченко Т. О.) Обласний етап Всеукраїнського конкурсу «Юний дослідник»: Коломоєць Анастасія -ІІ місце( вчитель Івченко Н. Д.). В обласному конкурсі авторської дитячої і юнацької поезії та прози «Зима крокує – свята дарує»в рамках Всеукраїнського фестивалю дитячої художньої творчості «Єдина родина» вчитель 2 класу Волик Олена Миколаївна підготувала переможця конкурсу Коробського Кирила ( ІІІ місце у обласному конкурсі авторської дитячої і юнацької поезії ) Курило А. С. вчитель трудового навчання підготувала Вшивкова Олексія до участі у обласному онлайн-конкурсі художньо-технічної творчості «ТехноEcoStyle», який зайняв І місце, Савченко Т. О. вчитель трудового навчання підготувала Субботу Анастасію до участі у обласному творчому онлайн-конкурсі «Роби як я», яка отримала Диплом І ступеню. У конкурсах місячника безпеки життєдіяльності результативною була участь Гордієнка М. та Сушка І., учнів 1 класу, вчитель Волошина О. О. та Галичиновського В., учня 3 класу, вчитель Піхота І.Р. – у конкурсі дитячих малюнків та плакатів на тему «ДСНС очима дітей». В літературному конкурсі «Що я знаю про рятувальників» ІІІ місце зайняв Білоус М., учень 5 класу (вчитель-координатор Бадьїна О. В.); у творчому конкурсі «Сам собі рятівник» робота Перегінець А.-М., учениці 4 класу зайняла І місце (вчитель-координатор Коробська Н. В.); робота Висоцького Я., учня 9 класу зайняла ІІ місце (вчитель-координатор Бадьїна О. В.). Учні закладу взяли активну участь у ІІ (територіальному) етапі Всеукраїнського конкурсу-виставки з декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край». Маємо переможців даного конкурсу-виставки. Роботи 4 учнів отримали гран-прі: Шейка Микити (6 клас), Буліша Володимира, Буліша Сергія (7 клас), Субботи Анастасії (2 роботи, 9 клас); роботи 2 учнів посіли І місце: Коробської Поліни (1 клас, вчитель Волошина О. О.), Радіоненко Владислави (3 клас вчитель Піхота І. Р.) та колективні роботи учнів 1 класу (вчитель Волошина О. О.),та учнів 8 класу(вчитель Курило А. С.); роботи 2 учнів посіли ІІ місце: Висоцької Евеліни (1 клас вчитель Волошина О. О.), Лисенка Олександра (5 клас вчитель Ковальов С. О.), робота Самойленко Вікторії (5 клас вчитель Ковальов С. О.), Самойленко Вікторію (5 клас), колективна робота учнів 8 класу(вчитель Курило А. С.) зайняли ІІІ місце. У ІІ територіальному етапі фестивалю писанок «Писанковий рай» отримали гран-прі роботи Лашина Артура (1 клас, вчитель Волошина О. О.), Єрмохіної Мирослави (2 клас, вчитель Волик О. М.) та колективна робота учнів 9 класу .І місцеу фестивалі писанок зайняли роботи Сушка Івана (1 клас, вчитель Волошина О. О.), Волика Тимура (2 клас, вчитель Волик О. М.), ІІІ місце – роботи Коробської Анни (8 клас) та Королевич Євгенії (8 клас, вчитель Курило А. С). Участь Гордієнко С., учениці 6 класу у ІІ (територіальному) етапі всеукраїнського конкурсу «Космічні фантазії» була також результативною, ІІ місце(вчитель-координатор Нечет В. В.). Вокальна група «Джерело» (Вшивков. І., Королевич Є,. Герман Н,. Койчев О. – учні 8, 9 класів, вчитель Нечет В. В.) зайняли ІІІ місце у ІІ (територіальному) етапі обласного конкурсу творчості патріотичного спрямування «Спадщина» У ІІ (територіальному) етапі обласного конкурсу відеороликів «Моя сучасна Україна. Запорізький край» відеоролик «Мандрівка рідним селом», автори Кольцова А., Коломоєць А., учениці 6 та 7 класу відповідно (вчитель-координатор Нечет В.В.) зайняв ІІІ місце. Аналіз результативності участі учнів у інтелектуальних конкурсах різного рівня свідчить про те, що ефективно працюють в цьому напрямку вчителі: Рудченко Т. В., Козина С. П., Волик О. М.,Піхота І. Р.,Савченко Т. О., Івченко Н. Д., Скориця Д. В., Курило А. С., Волошина О. О., Бадьїна О. В., Коробська Н. В., Нечет В.В. Проте в роботі з обдарованими учнями є певні проблеми: неналежний рівень підготовки учнів до інтелектуальних конкурсів з математики, історії, фізики, інформатики (предметні олімпіади, участь у конференціях, змаганнях тощо). Проблемним залишається питання підготовки учнів до конкурсу-захисту робіт МАН. В перспективі методична робота закладу буде направлена на вирішення даних питань. Аналіз участі учнів закладу у інтелектуальних конкурсах різного рівня свідчить про підвищення їх пізнавальної активності та результативності участі. Кінцевий результат методичної роботи – рівень навчальних досягнень учнів. 34 учні школи ( 36%, у минулому навчальному році - 34%) закінчили навчальний рік з досягненнями, які відповідають високому і достатньому рівням. Зменшився показник низького рівня навчальних досягнень – 17 учнів (16 %, у минулому навчальному році - 21%). Виходячи з результатів методичної роботи закладу у 2020/2021 навчальному році рекомендовано: 1. Голові методичної ради, керівникам методичних комісій: - Проаналізувати підсумки роботи за рік та спланувати роботу по усуненню недоліків; - Забезпечити впровадження в роботу інноваційних технологій, як засобу підвищення якості освіти та розвитку і самореалізації креативної особистості; - Вивчати та узагальнювати передовий педагогічний досвід вчителів; - Активізувати участь вчителів у конкурсах професійної майстерності та друкування у фахових виданнях 2. Вчителям школи: - Підвищувати свій науково-методичний рівень шляхом реалізації програм саморозвитку; - Продовжити роботу над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу; - Удосконалити роботу з формування предметних, міжпредметних та ключових компетентностей у здобувачів засобами навчальних предметів; - Посилити індивідуальну роботу з обдарованими учнями. 3. Класним керівникам використовувати інноваційні форми роботи з батьківською громадськістю.
Заступник директора з навчально-виховнї роботи Івченко Н. Д.
|